افتتاح ساختمان ستادی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۴ مشگین شهر

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۶۲۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، امروز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مشگین شهر، ساختمان ستادی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۴، مرکز هدایت و راهبری آمبولانس و مرکز هدایت عملیات بحران این شهرستان افتتاح شد.

دکتر غریبانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: با افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۴ تعداد پایگاههای اورژانس در شهرستان مشگین شهر به هشت پایگاه رسید و امید است زمان رسیدن بر بالین بیمار و مصدومین در این شهرستان هر چه بیشتر کاهش یابد.

وی افزود: با پیگیری ها و تلاشهایی که انجام شد مرکز هدایت عملیات بحران EOC نیز همزمان با افتتاح ساختمان ستادی در این محل و همچنین واحد اعزام و راهبری آمبولانس نیز در ساختمان جدید، افتتاح و به بهره برداری رسید و قرار است این واحد، اعزام و راهبری ماموریت‌های شهرستان‌های مشگین شهر و گرمی را بر عهده بگیرد.

دکتر غریبانی اظهار داشت: در این مراسم از فوریتهای پزشکی سه شهرستان برتر ( به ترتیب پارس آباد، اردبیل و مشگین‌شهر ) که از لحاظ ارزشیابی سالانه در سال ۱۳۹۹ بیشترین نمره را کسب کرده بودند و همچنین از پرسنل نمونه استانی، تقدیر بعمل آمد. 


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۹ تیر ۱۴۰۰