برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور سرپرست جدید دانشگاه

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۸۳۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۶
برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور سرپرست جدید دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در این جلسه که صبح امروز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد دکتر علی محمدیان سرپرست دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه، ثبات مدیریتی را یکی از مولفه های مهم در مدیریت دانست و اظهار داشت: توجه به نظرات نخبگان و اعضای هیئت علمی و توجه ویژه به سلامت مردم و زیرساخت‌های حوزه سلامت در پیشبرد اهداف دانشگاه بسیار مهم بوده و در این راه با مسئولین استانی و مجموعه دانشگاه تعامل نزدیک و سازنده ای خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ترسیم چشم انداز و هدفگذاری مناسب و ارتقاء شاخص ها در حوزه های مختلف و با زمانبندی مشخص از دیگر اهداف دانشگاه خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن تاکید بر ارزیابی مسائل و مشکلات موجود، بر رفع موانع براساس اولویت بندی، پرهیز از روزمرگی، توجه به شایستگی، مهارت و تخصص، نگرش علاج محوری به موضوعات و تغییرات در بدنه سیستم بعنوان عامل محرک در اصلاح امور تاکید کرد.

وی موضوع کرونا و واکسیناسیون را از موضوعات بااهمیت و در راس فعالیت های دانشگاه عنوان کرد و بر لزوم تداوم اطلاع رسانی در رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از ساده انگاری بیماری تاکید کرد.

در این جلسه، اهم موارد و مشکلات موجود و برنامه های حوزه های زیرمجموعه دانشگاه توسط معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرین ویرایش۱۹ دی ۱۴۰۰