معاون کل وزیر بهداشت در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان اردبیل:

استان اردبیل از نظر شیوع کرونا در سطح کشور متوسط ارزیابی می شود

۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ کد : ۱۰۲۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۵
استان اردبیل از نظر شیوع کرونا در سطح کشور متوسط ارزیابی می شود

به گزارش وبدای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دکتر حریرچی در این نشست با اشاره به وضع بحرانی کشور در مواجهه با کرونا ویروس گفت: وضعیت اردبیل از نظر شیوع کرونا در سطح کشور متوسط هست .

معاون کل وزیر بهداشت افزود:همه باید دست به دست هم بدهیم تا این ویروس را شکست دهیم وازخسارتهای عدیده آن به کشور جلوگیری کنیم ودر این زمینه همکاری مناسب مردم میتواند وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در رسیدن به این هدف مهم یاری نماید.

وی اشاره کرد:متاسفانه در این شرایط، فوتی های نوشیدن مواد الکلی از فوتی های کرونا در استانها پیشی گرفته است و لازم هست خانواده های محترم به این موضوع دقت کنند که نوشیدن هر گونه مواد الکلی هیچ کمکی در جلوگیری از ابتلاء به این ویروس نمیکند.

معاون کل وزیر بهداشت همچنین جهت تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز بهداشتی مراکز درمانی استان اردبیل گفت:مساعدت لازم از طریق وزارت صورت خواهد گرفت.

در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان اردبیل، ضمن بررسی وضعیت اردبیل در شیوع کرونا ویروس ،مقرر شد طرح بسیج ملی شکست کرونا و غربالگری تک تک افراد، با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان و بخصوص سپاه و بسیج،  از طریق سامانه salamat.gov.ir، غربالگری تلفنی ومراجعه حضوری انجام گیرد  و در این خصوص مردم شریف استان در صورت تماس از شماره ۴۰۳۰ حتما به سوالات مطرح شده جواب بدهند ودر این طرح ملی شرکت نمایند.

آخرین ویرایش۲۸ اسفند ۱۳۹۸