سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منصوب شد/ قدردانی از خدمات دکتر اخوان

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲ کد : ۱۰۶۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۶۸
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر شهرام حبیب زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منصوب شد/ قدردانی از خدمات دکتر اخوان

به گزارش وبدا

متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر شهرام حبیب زاده دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب می­ شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون ­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 

قدردانی از خدمات دکتر اخوان

وزیر بهداشت، همچنین در پیامی از خدمات دکتر اخوان در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی، جناب آقای دکتر اخوان اکبری خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر وشایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ اردبیل صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌ های دیگر خواستارم.

 

آخرین ویرایش۲۴ فروردین ۱۳۹۹