پاسخگویی به درخواست‌های مردمی توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از طریق سامانه تلفنی سامد ۱۱۱

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲ کد : ۱۰۹۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۲
در راستای تعامل سازنده مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانیهای عزیز در کنار اقدامات درمانی و بهداشتی مربوط به کرونا وبا تأکیدات مقام عالی استان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه معاونین بهداشت، درمان و توسعه با حضور در استانداری اردبیل از طریق شماره تماس ۱۱۱ سامانه سامد به مشکلات مطروحه مردمی پاسخ دادند.
پاسخگویی به درخواست‌های مردمی توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از طریق سامانه تلفنی سامد ۱۱۱

به گزارش وبدای علوم پزشکی اردبیل:
در راستای تعامل سازنده مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانیهای عزیز در کنار اقدامات درمانی و بهداشتی مربوط به کرونا  وبا تأکیدات مقام عالی استان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه معاونین بهداشت، درمان و توسعه با حضور در استانداری اردبیل از طریق شماره تماس ۱۱۱ سامانه سامد به مشکلات مطروحه مردمی پاسخ دادند.
دکترشهرام حبیب زاده با اظهار اینکه  تماسهای مردمی  در زمینه های درخواست کار، مسایل درمانی و بهداشتی بود عنوان کرد: پاسخگویی یکی از وظایف جدی مسئولان است و هر مسئولی میبایست نسبت به پاسخگویی مناسب در حوزه کاری خود به عامه مردم توجه خاصی داشته باشد.
وی عنوان داشت :به لحاظ اینکه تخصیص اعتبار و اصلاح احکام حقوق پرسنل تلاشگر آوا سلامت دانشگاه با تاخیر  انجام گرفته لذا پرداختی این عزیزان به تاخیر افتاده  که با پیگیریهای صورت گرفته انشالله تا هفته آتی مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹