دیدار معاون صندوق رفاه وزارت بهداشت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دوشنبه ۲ تیر ماه ۹۹
۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۹ کد : ۱۱۴۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۰
دیدار معاون صندوق رفاه وزارت بهداشت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش مفدا اردبیل،

دکتر بهزاد تدین معاون صندوق رفاه وزارت بهداشت به همراه دکتر رئیسی رئیس بودجه این صندوق با دکتر شهرام حبیب‌زاده سرپرست دانشگاه، دکتر دادخواه معاون فرهنگی دانشجویی و دکتر داود ادهم معاون توسعه منابع دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اخذ مجوز احداث خوابگاه جدید دانشجویی در محل پردیس دانشگاه، تصریح کرد: امیدواریم صندوق رفاه وزارت بهداشت با کمک‌ها و راهنمایی‌های خود دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را در ساخت هرچه سریعتر این پروژه یاری کند.

وی گفت: باید بتوانیم در حوزه رفاهی رضایت‌مندی را در بین دانشجویان افزایش دهیم و قطعا با ساخت خوابگاه جدید در دانشگاه این امر محقق شده و به جد پیگیر احداث و اتمام هرچه سریعتر این پروژه هستیم.

دکتر بهروز دادخواه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۱ خوابگاه دانشجویی دارد که ۸ خوابگاه دولتی و ۳ خوابگاه مشارکتی بوده و ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در این خوابگاه‌ها اسکان یافتند.

وی گفت: احداث خوابگاه ۴۰۰ نفره را در دستور کار داریم که با بهره‌برداری از این خوابگاه تا ۱۰ سال آینده مشکلی در رابطه با خوابگاه نخواهیم داشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: به ۱۰۰ درصد متقاضیان خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، خوابگاه دانشجویی اختصاص داده شده است.

 

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۹