رهبر انقلاب، امروز: بی‌توجهی در مراقبتهای کرونا موجب خستگی کادر درمانی وافزایش مشکلات اقتصادی می‌شود

۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰ کد : ۱۱۵۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۳
حضرت آیت الله خامنه‌ای ، امروز: در اثر فداکاری دستگاهها و کادرهای درمانی و بهداشتی و همچنین مجاهدت داوطلبانه گروههای مردمی و همکاری عموم مردم، ایران به‌عنوان یک کشور موفق در دنیا معرفی شد اما این مربوط به ابتدای کار بود و اکنون متأسفانه آن حرکت و مجاهدت از جانب بعضی مردم و مسئولان سست شده است. اینکه گفته می‌شود باید کاری کرد که مشکلات اقتصادی از ناحیه #کرونا بوجود نیاید، حرف درستی است اما در صورت بی‌توجهی و شیوع گسترده بیماری، مشکلات اقتصادی هم بیشتر خواهد شد. ۹۹/۴/۷
رهبر انقلاب، امروز: بی‌توجهی در مراقبتهای کرونا موجب خستگی کادر درمانی وافزایش مشکلات اقتصادی می‌شود

رهبر انقلاب: بعضی‌ها خیال میکنند که مسئله کرونا تمام شد. نه تمام نشده است.

 بعضی‌ها خیال میکنند که مسئله کرونا تمام شد. نه تمام نشده است.
 وقتی شما که مسئول دولتی هستید در یک اجتماع مردمی ماسک نمیزند جوانی هم که در خیابان راه میرود تشویق میشود ماسک نزند. بعد از آنی که تلفات‌مان دو رقمی شده بود و به حدود سی و چندتا رسیده بود حالا رسیده به صد و سی و چندتا. هم مردم و هم مسئولین مراقبت کنند. ۹۹/۴/۷

رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با همایش سراسری #قوه_قضائیه

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تشکر از خدمات طاقت‌فرسای کادر درمانی، شیوع بیماری را موجب خسته شدن این زحمتکشان دانستند و افزودند: اینکه گفته می‌شود باید کاری کرد که مشکلات اقتصادی از ناحیه کرونا بوجود نیاید، حرف درستی است اما در صورت بی‌توجهی و شیوع گسترده بیماری، مشکلات اقتصادی هم بیشتر خواهد شد.

ایشان افزودند: تنها تفاوت ویروس کرونا با ویروس فساد این است که ویروس کرونا با شستشوی دست برطرف می شود اما تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانشان به یک موضوع غیرقضایی اما مهم یعنی مسئله کرونا نیز اشاره کردند و با انتقاد از برخی افراد که مسئله کرونا را تمام‌شده می‌دانند، گفتند: در اثر فداکاری دستگاهها و کادرهای درمانی و بهداشتی و همچنین مجاهدت داوطلبانه گروههای مردمی و همکاری عموم مردم، ایران به‌عنوان یک کشور موفق در دنیا معرفی شد اما این مربوط به ابتدای کار بود و اکنون متأسفانه آن حرکت و مجاهدت از جانب بعضی مردم و مسئولان سست شده است.

#حوزه_سلامت_اردبیل
#دانشگاه_علوم_پزشکی_اردبیل

 @arumswebda

 

آخرین ویرایش۰۸ تیر ۱۳۹۹