اولین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۱۳۹۹
به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وبدا:
اولین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال جاری با حضور اعضای کارگروه ،12تیرماه در سالن جلسه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزارشد.
در این جلسه مدیر بازرسی دانشگاه با بیان اهداف تشکیل کارگروه و تاثیر مصوبات آن در افزایش رضایتمندی ارباب رجوع ،تشکیل جلسات را در کاهش موانع اداری و رفع مشکلات و ارتقای سطح رضایت مردم موثر دانست .
سپس اعضای کارگروه نسبت به ارایه گزارشات و نقطه نظرات در راستای اجرایی شدن مصوبات قبلی کارگروه اقدام نمودند.