پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴ کد : ۱۲۰۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۴

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قلم استان تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

بدون شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان توسعه آگاهی که با به‌کارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، قابل تقدیر است.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی؛ فرصت مغتنمی است تا از خبرنگاران صدیق و شریف اصحاب رسانه که با نگاه حرفه ای همراه با نقد منصفانه و گزارش های کاربردی، همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم بویژه اطلاع رسانی اثر بخش از حوزه سلامت و بهداشت و درمان نقش مهمی را ایفا می کنند قدردانی شود. این روز ارزشمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان و همکاران  حوزه روابط عمومی های دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سایه الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

دکتر شهرام حبیب زاده

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۱۶ مرداد ۱۳۹۹