رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست با خبرگزاریهای استان / امکانات و عوامل بهداشتی ،درمانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ایام تعطیلات جهت تامین سلامت مردم و مسافرین در اماده باش کامل هستند.

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۴ کد : ۱۲۵۳ اخبار اصلی اخبار دانشگاه اخبار
تعداد بازدید:۱۲۴۰
دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست با خبرگزاریها در آخرین روز از سال ۹۵ گفت :جهت تامین سلامت مردم در تعطیلات نووروزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بسیج نیروهای بهداشتی ،درمانی و امدادی خود در خدمت همشهریان و مسافرین خواهند بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  در نشست با خبرگزاریهای استان / امکانات و عوامل بهداشتی ،درمانی  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ایام تعطیلات  جهت تامین سلامت مردم و مسافرین  در اماده باش  کامل هستند.

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا:

دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست با خبرگزاریها در آخرین روز از سال ۹۵ گفت: جهت تامین سلامت مردم در تعطیلات نووروزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بسیج نیروهای بهداشتی، درمانی و امدادی خود در خدمت همشهریان و مسافرین خواهند بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۹۶ اجرا میشود که در این طرح مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با بسیج ۳۰۰ تکنسین در ۴۲پ ایگاه ثابت و ۵ ایستگاه سلامت با بکارگیری ۸۹ امبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس امبولانس ،۴ دستگاه موتور سیکلت اورژانس ویک دستگاه هلی کوپتر حضور فعال دارند.

دکتر اخوان اکبری تصریح کرد: تمامی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بسیج تمامی نیروهای خود در تعطیلات در خدمت رسانی آمادگی کامل دارند و کما فی السابق با حضور پزشکان مقیم و آنکال در تمامی رشته های تخصصی در خدمت مردم و مسافرین می باشند.

وی بیان کرد: بازرسان دارویی معاونت غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروزی به تمامی داروخانه ها کشیک سرکشی نموده موارد تخلف را رصد میکنند.ضمن اینکه بازرسان غذا نیز به صورت انکال فعال بوده و برخورد با موارد احتمالی تخلف کارخانجات تهیه و تولید مواد غذایی را در دستور کار خود قرار دارند.

دکتر اخوان اکبری ادامه داد: بازرسین بهداشت محیط معاونت بهداشتی در سراسر استان از اول اسفند و بویژه در ایام تعطیلات نوروزی با کمک ۱۴۵ بازرس بهداشت محیط در قالب ۱۲ اکیپ بازرسی و ۱۱ اکیپ نظارتی کار بازرسی از امکنه تهیه و تولید و عرضه مواد غذایی را به عهده دارند.

وی تصریح کرد: در ۲۵ روز اغاز طرح سلامت نوروزی ۲۱ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسین بهداشت محیط در سطح استان جمع آوری شده است که در همین مدت ۱۳۶ متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: شهروندان و مسافرین گرامی میتوانند هرگونه شکایات مربوط به وضعیت بهداشتی اماکن عمومی، تفرجگاهها و رستورانهای بین راهی و مراکز درمانی را با سامانه های ۱۹۰و ۱۴۹۰و ۱۵۹۰ مطرح نمایند.

آخرین ویرایش۲۸ اسفند ۱۳۹۵