تجدید میثاق مدافعان سلامت و جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با مدافعان هشت سال دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای ۵ و مزار شهدای گمنام

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸ کد : ۱۲۷۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۹
همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در جهت پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه به همراه تعدادی از مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، مدیران و کارکنان دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام، با نثار فاتحه، مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.
تجدید میثاق مدافعان سلامت و جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با مدافعان هشت سال دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای ۵ و مزار شهدای گمنام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،

در این مراسم که به همت روابط عمومی دانشگاه، پایگاه مقاومت بعثت و امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد تعدادی از پرستاران و کادر درمانی مرکز کرونا و مرکز اورژانس استان به نمایندگی از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا نیز حضور داشته و با آرمانهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند. بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای ۵ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سردار بابازاده فرمانده کل سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با حضور در جمع دانشگاهیان و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، از تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت قدردانی کرد.

وی گفت: دفاع برای نجات و حفاظت از جان انسان های متدین در هر شکلی مقدس است و همچنانکه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از این کیان حفاظت کردند امروز نیز مدافعان سلامت با ایثارگری های خود حافظ جان و سلامتی مردم هستند که باید قدردان این فداکاری بود.

وی گفت: همچنانکه رهبر معظم انقلاب، زحمات شما را درک کرده و همیشه در بیانات خود از این ایثار شما قدردانی می کنند ما نیز وظیفه داریم با تمام وجود از شما تشکر کنیم چون سلامتی ما مدیون تلاش شماست و به همین خاطر خودمان را ذره ای در مقابل عظمت شما و خاک پای شما می دانیم.

دکتر حبیب زاده نیز ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از نقش و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت قدردانی کرد.

تجلیل از مدافعان سلامت با اهدای شاخه گل و هدایا و همچنین پیاده روی از مزار شهدای گمنام تا نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۰۸ مهر ۱۳۹۹