افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت استان

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱ کد : ۱۳۹۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۵
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، صبح امروز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ و با حضور مهندس بهنامجو استاندار اردبیل، دکتر حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از خیرین سلامت، کلینیک تخصصی دندانپزشکی بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل افتتاح شد.
افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت استان

در این مراسم استاندار اردبیل ضمن قدردانی از خیرین سلامت استان در تجهیز و راه اندازی این کلینیک، بر فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت خیرین سلامت در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد.

دکتر حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و اقدامات بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اظهار داشت: این بنیاد توانسته اقدامات مناسب در حل مشکلات درمانی بیماران سرطانی استان انجام داده و دانشگاه نیز برای حمایت ها و نیازهای درمانی این بنیاد، آمادگی لازم را دارد.

در این مراسم، آقای قرآن نویس رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این مرکز گفت: ۲۰ دندانپزشک در سطح استان با این بنیاد همکاری دارند.

وی ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رئیس بیمارستان بوعلی و کلیه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان که فعالیت چشمگیری در ارائه خدمات درمانی برای کودکان سرطانی دارند، افزود: از بابت ارائه این خدمات به کودکان سرطانی و رسالت این بنیاد، مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان کمک مالی به بیمارستان بوعلی پرداخت شده است.

در پایان این مراسم به ۳ نفر از خیرین سلامت استان بدلیل کمک های خیرخواهانه، نشان عالی بنیاد اهدا گردید.

آخرین ویرایش۰۲ بهمن ۱۳۹۹