برگزاری جلسه کمیته مداخله در بحران و شورای صنفی دستیاران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور رئیس دانشگاه

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۵۴۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۶
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر شهرام حبیب زاده رئیس دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: در رابطه با حل مشکلات آموزشی دانشجویان دستیاری، باید ارتباط با دانشکده پزشکی دانشگاه برقرار و این مشکلات برطرف شود. وی گفت: جلسات مختلفی با رؤسای بیمارستان‌ها و نیز معاونت‌های دانشگاه برای حل مشکلات رفاهی و آموزشی دستیاران برگزار کردیم و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.
برگزاری جلسه کمیته مداخله در بحران و شورای صنفی دستیاران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور رئیس دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در رابطه با پرداخت به موقع حقوق و مسائل مربوط به پرداخت کارانه به دانشجویان دستیاری نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

دکتر بهروز دادخواه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این جلسه ضمن تشریح مصوبات جلسه بررسی مشکلات دستیاران که با حضور رئیس دانشگاه و رؤسای بیمارستان‌ها برگزار شده بود، اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در راستای اجرای مصوبات جلسه ذکر شده اقدامات لازم را انجام داده است و حتی جلسه‌ای با دبیر شورای صنفی دستیاران دانشگاه برای حل مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان دستیاری داشتیم.

وی گفت: در جلسه اخیری که با حضور معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی با صندوق رفاه وزارت بهداشت برگزار شد، تخصیص ۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن برای دستیاران به تصویب رسیده و همچنین اقدامات قابل توجهی از طرف وزارت بهداشت برای بیمه سلامت، تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی دستیاران صورت گرفته است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: صندوق رفاه وزارت بهداشت نیز ۱۰ میلیون تومان برای ازدواج هر دانشجوی دستیاری در نظر گرفته است که برای یک زوج، مبلغ ۲۰ میلیون تومان می‌شود.

دادخواه تصریح کرد: شورای صنفی دستیاران دانشگاه تشکیل شده و با تعاملی که با دبیر این شورا صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد، سعی داریم مشکلات را شناسایی کرده و در راستای حل آنها اقدام لازم را انجام دهیم.

آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰