برگزاری دومین برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت با اجرای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به صورت آنلاین

۰۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۳ کد : ۱۸۵۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۶

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رئیس دفتر فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این برنامه از ارزیابی محور فناوری در جشنواره تحقیقات و فناوری رازی به طور اختصاصی خبر داد.

دکتر محمدرضا منظم افزود: جشنواره رازی که در سال های گذشته با عنوان جشنواره تحقیقات رازی برگزار می شد، با تغییر به جشنواره تحقیقات و فناوری رازی از این پس‌، حوزه فناوری را هم پوشش می دهد.

رئیس دفتر فناوری و سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزشیابی مراکز رشد را از دیگر برنامه ها در جشنواره تحقیقات و فناوری رازی عنوان کرد و ادامه داد: مراکز رشد با انجام رتبه بندی در این جشنواره مورد حمایت مالی و معنوی قرار می گیرند.

وی به برگزاری جشنواره رازی در ۲۵ بهمن ماه اشاره کرد و خواستار اطلاع رسانی برای مشارکت بالای فناوران در این جشنواره شد.

مهدی حسین نژاد دبیر برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت نیز در این برنامه، استفاده از ظرفیت های رسانه ای برای ایجاد انگیزه در میان فناوران را با اهمیت دانست و بر استفاده از ظرفیت های انسانی و دانشی مراکز رشد تاکید کرد.

سخنرانی دکتر نصیر دهقان عضو هیات علمی و رئیس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر ابوالفضل الیاسی دبیر و مدیر اجرایی مرکز رشد پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران در بخش پنل های تخصصی و ارائه تجربیات مراکز رشد فناوری سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، گیلان، بابل، گلستان، شاهرود، سمنان  و مرکز رشد فناوری انستیتو پاستور شمال از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

آخرین ویرایش۰۷ بهمن ۱۴۰۰