برگزاری جلسه وبیناری قرارگاه مدیریت و کنترل کووید۱۹ و کمیته ایمن سازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۶:۵۲ کد : ۲۰۸۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۹۹
برگزاری جلسه وبیناری قرارگاه مدیریت و کنترل کووید۱۹ و کمیته ایمن سازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،

جلسه وبیناری قرارگاه مدیریت و کنترل کووید۱۹ و کمیته ایمن سازی دانشگاه، بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه و با حضور معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدیان با اشاره به احتمال بروز پیک اصلی کرونا در اواخر مردادماه بر آماده سازی بخش ها و تامین نیروهای مورد نیاز در مراکز درمانی تاکید و اظهارداشت: روسای بیمارستان ها و مدیران شبکه های بهداشت و درمان نیز باید جهت مدیریت در مراکز درمانی حضور داشته و بر روند پذیرش بیماران و خودداری از هرگونه ازدحام احتمالی نظارت نمایند.

وی از پرداخت بدهی های دارویی دانشگاه و بدهی های مربوط به مطالبات پرسنل درمانی در بخش های کرونا و مراکز درمانی دانشگاه خبر داد.

در این جلسه که با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان ها برگزار شد گزارشی در خصوص آمادگی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در پذیرش بیماران کرونایی و چالش‌های موجود توسط رئیس این بیمارستان ارائه شد.

در ادامه این جلسه، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها گزارشی از روند واکسیناسیون، فعالیت مراکز تزریق واکسن و نحوه خدمت رسانی، اقدامات انجام شده جهت ارتقاء رعایت دستورالعملهای بهداشتی با مشارکت سایر نهادها، میزان آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی در پذیرش بیماران سرپایی و بستری و نحوه رهگیری و مراقبت تماس یافتگان با بیماران مثبت کووید۱۹ ارائه دادند.

 

آخرین ویرایش۱۲ مرداد ۱۴۰۱