روی سنگ قبر سربازان آمریکایی نوشته شده "محل هلاکت؛ خلیج فارس"!

۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۳ کد : ۲۱۰۴ اخبار اصلی اخبار دانشگاه اخبار
تعداد بازدید:۱۸۱۹
سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه گفت: توصیه می شود ترامپ بجای تهدید ایران سری به سنگ قبر سربازانش بزند که نوشته شده : محل مرگ، خلیج فارس"!.
روی سنگ قبر سربازان آمریکایی نوشته شده "محل هلاکت؛ خلیج فارس"!

به گزارش خبرنگار وب دا روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دکتر قدرت اخوان اکبری در ابتدای مراسم ضمن خوش آمد گویی به سردار سرافراز اسلام رحیم نوعی اقدم گفت: همه مرهون مجاهدتها و رشادتهای مدافعین اسلام و قرآن و زحمات رزمندگان دفاع مقدس خصوصاً جهادگران عرصه محور مقاومت بوده و این امنیت و آرامش را در کشور مدیون جهاد شبانه روزی و مخلصانه و عاشقانه این عزیزان هستیم.

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم در سخنرانی خود در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی اردبیل با تحسین و قدردانی از زحمات و تلاش پزشکان و پرستاران در حفظ سلامتی و جان بیماران؛ تربیت عالمان مجاهد را در تمامی رشته های را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظیفه ما سپاهیان، نگهداری وطن از تهدیدات استکبار جهانی در هزاران کیلومتر آنطرف مرزها است و انتظار دارد در داخل ایران اسلامی در آرامش کامل، دانشگاهها عالمانی مجاهد را تربیت کنند تا خالصانه در خدمت مردم باشند.

فرمانده سپاه حضرت زینب سوریه که در ابتدا از مرکز تازه افتتاح شده بخش رادیوتراپی بیمارستان امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بازدید و از بیماران بستری درآن عیادت نمود، گفت: قدردان زحمات تمامی کادر خدوم و زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بویژه کادر درمانی و پزشکی هستم و حاضرم تمام اجر و قرب ۴ سال جنگ در سوریه را با زحمت یک شب پرستاران که تبسم و امید را در چهره بیماران ایجاد می کنند عوض کنم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به اینکه در خاک عراق و سوریه بارها عملاً دیدیم و اثبات شد که آمریکا و غرب در صحنه هستند و از داعش حمایت و پشتیبانی می کنند تصریح کرد: فرماندهان و سربازان رشید ایران در سوریه و عراق ضربه مهلکی بر سر جریان ساختگی تروریستی فرود آورده است و تنها قدرتی که توانست در برابر همه ابر قدرتها بایستد و بشار اسد را تثبیت کند ایران بود.

فرمانده قرارگاه مدافعین حرم در سوریه با بیان اینکه در جبهه مقاومت از هر مکتب و اعتقادی حاضر شده و با اخلاص و با تمام صداقت به وظیفه خود عمل می کنند افزود: ما توانسته ایم دل های افراد سایر مکاتب و مذاهب حاضر در سوریه را دور خود جمع و همراه کنیم انتظار ما از دانشجویان و محیط دانشگاه ها نیز همین است که دل ها را همراه خود کنند.

این فرمانده نظامی ارشد سپاه تاکید کرد: ترامپ بجای اینکه سپاه را تهدید کند سری به قبر سربازان کشته شده در خلیج فارس بزند! که بر سنگ قبرشان نوشته شده است، "محل هلاکت خلیج فارس"!.

او ایران را تنها کشور دارای شهرک های موشکی زیر زمین معرفی کرد و گفت: نشان گوشه ای از قدرت نظامی ایران، وحشت بر دل دشمن انداخته و هیچ وقت موشک های دشمن قادر نیست این مکانها را هدف قرار دهد.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۶