دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با انجمنهای علمی دانشجویی

۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۰۷:۴۵ کد : ۲۴۳۰ اخبار اصلی اخبار
تعداد بازدید:۷۳۴
در استانه روز دانشجو، دبیران و برخی از اعضای شورای مرکزی انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دیداری صمیمانه با ریاست دانشگاه به طرح دیدگاهها، مطالبات و اهداف علمی فرهنگی خود پرداختند.
دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با انجمنهای علمی دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وبدا:

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این نشست ضمن معرفی وضعیت تشکیل ۱۸ انجمن علمی و جایگاه فعالیت آنها، به وجود برخی کاستیها در فعالسازی انجمنها اشاره نمود.

در ادامه دبیران ۱۲ انجمن علمی و رئیس شورای شورای صنفی دانشجویان ضمن معرفی عملکرد انجمن مربوطه، به طرح مشکلات و نیازمندیهای خود از جمله کمبود فضای فیزیکی و مکان مناسب برای فعالیت در دانشکده ها و فقدان ردیف بودجه مشخص اشاره نمودند.

دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه نیز در این جلسه به ضرورت مطرح شدن دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان نسل سوم و چهارم با افزایش فعالیت انجمنهای علمی اشاره و بر تداوم فعالیت های ارزشمند قبلی از قبیل همایش TED MED و یا برگزاری همایشهای علمی کاربردی مثل بیمارستان خرس عروسکی و ... تاکید نمود.

ریاست دانشگاه به مشخص نمودن میزان بودجه انجمنهای علمی دراول هر سال، پیگیری خط پژوهشی مشخص و موضوع خاص و جامعه محور توسط هر انجمن علمی، تامین فضای فیزیکی مناسب تاکید و ارتباط اعضای هیات علمی دانشگاه با انجمنهای علمی، برگزاری همایش سالانه کشوری را از اولویتهای کاری انجمنهای علمی دانست.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۳۹۶