اجلاس یک روزه معاونین و مدیران حوزه درمان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با حضور وزیر بهداشت، معاون کل و معاون درمان وزارت متبوع برگزار گردید.

۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۳ کد : ۲۴۴۸ اخبار اصلی اخبار دانشگاه اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷۰
دکترفتحی معاون درمان دانشگاه در رابطه با مباحث مطروحه در این اجلاس به خبرنگار وب دا گفت : این اجلاس با محوریت بحث های نظارت و اقتصاد درمان همراه بود و معاونان درمان دانشگاهها، آخرین تحولات و برنامه های پیش رو و چالش های طرح تحول سلامت را مورد بررسی قرار داده و در خصوص چگونگی پیشبرد برنامه ها و نیز اجرای بسته های خدمتی و اصلاحات آتی در اجرای طرح تحول به بحث و تبادل نظر پرداختند.

‌‌

دکترفتحی معاون درمان دانشگاه در رابطه با مباحث مطروحه در این اجلاس به خبرنگار وب دا گفت: این اجلاس با محوریت بحث های نظارت و اقتصاد درمان همراه بود و معاونان درمان دانشگاهها، آخرین تحولات و برنامه های پیش رو و چالش های طرح تحول سلامت را مورد بررسی قرار داده و در خصوص چگونگی پیشبرد برنامه ها و نیز اجرای بسته های خدمتی و اصلاحات آتی در اجرای طرح تحول به بحث و تبادل نظر پرداختند. معاون درمان دانشگاه دکتر افشین فتحی که در بخشی از برنامه به عنوان عضو هیات رییسه اجلاس حضور داشتند افزود: ازجمله مواردی که دراین اجلاس مورد تاکید قرارگرفت، تسریع در واگذاری برخی خدمات نظیر دیالیز در آینده نزدیک و ارسال تجهیزات مرتبط با غربالگری سرطان بود که با ایجاد بسترهای لازم دراین خصوص گام موثری در بهبود و ارتقای کیفیت خدمات درمانی برداشته میشود. دکتر فتحی همچنین با اعلام این خبر افزود؛ تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تغییرات طرح ماندگاری و مقیمی پزشکان متخصص در مناطق محروم بزودی از سوی وزارتخانه ابلاغ خواهد شد و تاکید بر اجرای مستمر و منظم کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ در بحث درمان سکته های مغزی و قلبی از دیگر مسایل مطروحه در این اجلاس بود.

آخرین ویرایش۱۸ آذر ۱۳۹۶