برگزاری جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند کشوری فناوری‌های نوین حوزه سلامت در استانداری اردبیل

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹ کد : ۲۵۳۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۷
با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، جلسه هماهنگی "استارتاپ ویکند کشوری فناوری‌های نوین حوزه سلامت"، در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.
برگزاری جلسه هماهنگی استارتاپ ویکند کشوری فناوری‌های نوین حوزه سلامت در استانداری اردبیل

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، این جلسه با محوریت هماهنگی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در راستای برگزاری هرچه بهتر استارتاپ کشوری فناوری‌های نوین حوزه سلامت، برگزار شد.

دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این جلسه ضمن اشاره به محورهای اصلی این رویداد فناورانه، اظهار داشت: استارتاپ ویکند کشوری فناوری‌های نوین حوزه سلامت از سوم لغایت پنجم خردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی استان، در برگزاری این رویداد کشوری ما را یاری کنند.

همچنین در این جلسه جزئیات برگزاری این رویداد و اعضای شورای سیاست‌گذاری برای حاضران در جلسه معرفی شده و مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی، وظایف خود را در راستای برگزاری این استارتاپ، انجام دهند.

از جمله محورهای این رویداد استارتاپی می‌توان به پزشک خانواده، آموزش پزشکی و پایش آن، هوش مصنوعی در نظام سلامت، توریسم سلامت، پزشکی و دندانپزشکی از راه دور، نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ابزارهای تشخیصی - درمانی جمعیت و باروری، خدمات آنلاین (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و آزمایشگاهی) اشاره کرد.

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲