عقد تفاهم نامه سلامت دهان و دندان دانش آموزان بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و آموزش و پرورش

۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۵۶۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴
با حضور مسئولین دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش استان، تفاهم نامه سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان منعقد شد.
عقد تفاهم نامه سلامت دهان و دندان دانش آموزان بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،

 در راستای تسریع در روند اجرای برنامه های ارتقاء سلامت دانش‌آموزان بعنوان بخشی از برنامه های ارتقاء سلامت جامعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع سلامت دهان و دندان دانش آموزان با تمرکز بر حفظ دندان ۶ سالگی با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی منعقد و به امضا رسید.

موضوع این تفاهم نامه، ارتقاء سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان، ردیابی وضعیت دندان ۶ سالگی با تشکیل پرونده الکترونیک، بهبود مهارت دانش‌آموزان و والدین در شناسایی دندان ۶ و توانمندسازی آنها در خودمراقبتی دندان ۶ سالگی و غربالگری نقایص مینایی دندان در سنین ۶ الی ۷ سالگی و ارائه خدمات پیشگیری و درمانی رایگان به دانش‌آموزان نیازمند می باشد.

در این جلسه همچنین تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و درمانگاه خیریه حسینی اردبیل با هدف ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در محل این درمانگاه به امضا رسید. در این طرح، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی ضمن حضور در درمانگاه خیریه حسینی اردبیل، خدمات درمانی دهان و دندان با کیفیت و با هزینه خیریه ارائه خواهند داد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۱۳ خرداد ۱۴۰۲