دیدار رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با رییس کل دادگستری استان

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸ کد : ۲۶۰۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۲۰
رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.
دیدار رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با رییس کل دادگستری استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، قبل ازظهر امروز شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۱ و همزمان با هفته قوه قضاییه، دکتر علی محمدیان، رییس دانشگاه به همراه تعدادی از اعضای هیئت رییسه و مدیران دانشگاه با حجت الاسلام کثیرلو، رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهارداشت: براساس فرمایش حضرت امام (ره) " بهشتی یک ملت بود " و چند ویژگی مهم باعث شاخص شدن این شهید بزرگوار شده است.

وی افزود: مدیر و مدبر بودن، برنامه‌ریزی با اصول، تشکیل دستگاه قضایی نوین و قانونمداری از جمله ویژگی‌های بارز شهید بهشتی بود که باید در کارهای خود از اندیشه های ایشان بهره جست.

رئیس کل دادگستری استان ضمن ابراز رضایت از اقدامات دانشگاه در حوزه سلامت استان تصریح کرد:  تعاملات دانشگاه دادگستری باید در سطح بالای همکاری باشد تا زمینه ساز بهبود و رفع مشکلات موجود گردد.

دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و قدردانی از مجموعه دادگستری استان گفت: ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و دادگستری منشاء حل بسیاری از مشکلات است و بسیاری از امورات مربوط به دانشگاه با پشتوانه و همراهی قضایی امکان‌پذیر بوده و در حوزه هایی مثل بهداشت، درمان، غذا و دارو بیشتر نیازمند این پشتیبانی و مساعدت هستیم.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۴۰۲