برگزاری همایش معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع و مدیران زیرمجموعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری در اردبیل

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳ کد : ۲۶۷۸۸ اخبار اصلی اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۴
همایش معاونت های توسعه مدیریت و منابع و مدیران زیرمجموعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
برگزاری همایش معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع و مدیران زیرمجموعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ همایش معاونت های توسعه مدیریت و منابع و مدیران زیرمجموعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن ولایت دانشکده پزشکی و پیراپزشکی برگزار شد.

در این همایش دانشگاه های علوم‌پزشکی اردبیل، تبریز، ارومیه و دانشکده های علوم پزشکی سراب، خوی، مراغه و خلخال حضور داشتند.

تبیین سیاست ها و کلان برنامه های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری و طراحی دوره های مدیران سلامت از جمله موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

در این همایش پنل های تخصصی در ۷ مدیریت زیرمجموعه معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری برگزار و پس از جمع بندی، راهکارهای موجود ارائه و نتایج این پنل ها گزارش شد.


بررسی چالش های معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری، مدیریت های توسعه سازمان و تحول اداری، مدیریت های امور رفاهی و پشتیبانی، مدیریت های برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد، مدیریت های منابع فیزیکی و امور عمرانی، مدیریت های منابع انسانی و مدیریت های امور مالی از جمله محورهای مطرح شده در این پنل های تخصصی بود.

در افتتاحیه این همایش دکتر جلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دکتر جنتی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص سیاست ها و کلان برنامه ها و همچنین فرصت ها و چالش های کلان حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب ۲ کشوری مطالبی ارائه دادند.

در مراسم اختتامیه این همایش نیز دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سخنانی بر لزوم تبیین سیاست ها و کلان برنامه ها و بررسی چالش های موجود تاکید کرد.

در پایان این برنامه، بیانیه همایش قرائت و اعضای حاضر در همایش، با حضور در مقبره شهید گمنام دانشگاه، فاتحه ای قرائت کردند.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۱ مرداد ۱۴۰۲