وبینار توجیهی پیرامون مسائل دانشجویی با سخنرانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸ کد : ۲۷۴۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۰
این وبینار در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید و با سخنرانی دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، با شرکت سرپرستان خوابگاه‌ها، ناظم و ناظمه‌ها، روسای ادارات تغذیه، سرآشپزها، عوامل آشپزخانه‌های دانشجویی، همکاران تأسیسات و نیروهای خدماتی خوابگاه‌ها، برگزار شد.
وبینار توجیهی پیرامون مسائل دانشجویی با سخنرانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، وبینار توجیهی پیرامون مسائل دانشجویی با سخنرانی دکتر عباس شیراوژن و با حضور دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد.

دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابتدای این وبینار، به اهمیت مباحث اشاره شده در این برنامه اشاره کرده و خواستار توجه شرکت کنندگان به بحث‌های مطرح شده در این وبینار شد.

این وبینار با شرکت سرپرستان خوابگاه‌ها، ناظم و ناظمه‌ها، روسای ادارات تغذیه، سرآشپزها، عوامل آشپزخانه‌های دانشجویی، همکاران تأسیسات و نیروهای خدماتی خوابگاه‌ها، برگزار شد.

دکتر عباس شیراوژن در این وبینار توجیهی، به لزوم آموزش برخورد صحیح با دانشجویان به ویژه دانشجویان خوابگاهی اشاره کرده و در رابطه با سیاست‌های وزارت بهداشت در حوزه صنفی و رفاهی دانشجویان در سال جدید، توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین ویرایش۳۰ شهریور ۱۴۰۲