پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط

۰۵ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۱ کد : ۲۷۵۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پیامی بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط، بر ضرورت بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر محمد جعفرزاده، معاون بهداشت دانشگاه در پیامی بمناسبت روز جهانی بهداشت محیط، از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند همکاران بهداشت محیط دانشگاه قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع حفظ و اعتلای سلامت جامعه از آن دسته مسائلی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نبوده و نقش موثر مهندسی بهداشت محیط در این راستا، پیام آور سلامتی برای مردم شریف ایران اسلامی است.

بی شک روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.  

اینجانب ضمن عرض تبریک روز جهانی بهداشت محیط به همکاران عزیزم، از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و توفیق و سربلندی در خدمت به جامعه را برایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمد جعفرزاده
معاون امور بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل

آخرین ویرایش۰۵ مهر ۱۴۰۲