برگزاری کارگاه دو روزه پدافند پرتوئی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۱ کد : ۲۸۰۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵
کارگاه پدافند پرتوئی بمدت دو روز با حضور کارشناسان پدافند غیرعامل دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، تبریز، ارومیه، گیلان و دانشکده علوم پزشکی خلخال به میزبانی اردبیل برگزار شد.
برگزاری کارگاه دو روزه پدافند پرتوئی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کارگاه دو روزه پدافند پرتوئی با حضور مسئولین و کارشناسان پدافند غیرعامل دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، تبریز، ارومیه، گیلان و دانشکده علوم پزشکی خلخال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

دکتر سعید مهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: در روز اول این کارگاه در خصوص آشنایی با اصول و مفاهیم تهدیدات پرتویی و اصول حفاظتی فردی، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در روز دوم کارگاه نیز با حضور و تدریس دکتر فروغی زاده، جانشین سابق پدافند پرتویی کشور، مطالبی در مورد کلیات پدافند پرتویی، تاریخچه ای از حوادث هسته ای و اقدامات حفاظتی ِمردم در برابرحوادث پرتوئی و نحوه برخورد با بیماران پرتودیده ارائه شد.

گفتنی است این کارگاه دو روزه به همت پدافند غیرعامل اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار و در پایان از شرکت کنندگان آزمون کتبی اخذ شد

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۲