بیانیه دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۳ کد : ۲۸۰۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ و آنان که ظلم و ستم کردند

به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

حمله وحشیانه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی به بیمارستانی در شهر غزه که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از غیرنظامیان مردم غزه شد، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. این جنایات بی‌شرمانه و هولناک بدون شک در سایه حمایت بی چون و چرای سران کشورهای غربی صورت می‌گیرد و ماهیت این رژیم ظالم را بر تمام انسان‌های آزاده جهان هویدا می‌سازد.

بدینوسیله دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل با اعلام انزجار از رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی، با دیگر اعلام می کنند که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم بی دفاع غزه، از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و تا پای جان خود از این مردم دفاع خواهند کرد. همچنین از متولیان امر به ویژه دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد که در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ و قتل‌عام عظیم اقدام کنند.

ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به محضر سـاحـت مـقـدس امـام زمـان عـج الله و ولی امر مسلمیان جهان، امام خامنه ای، یقین داریم که طبق وعده الهی، سرشاخه‌ها و مسببان این جنایت فجیع به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسیده و دنیا شاهد تحقق وعده خداوند خواهند بود.

آخرین ویرایش۲۷ مهر ۱۴۰۲