پیام تبریک معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴ کد : ۲۸۵۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پیامی، هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت را تبریک گفت
پیام تبریک معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه بمناسبت هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت، پیام تبریکی صادر و از کارکنان اسناد و مدارک پزشکی دانشگاه تقدیر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
 
مدارک پزشکی بعنوان والاترین و باارزش ترین اهرم برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی بوده و در عصر فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی بعنوان مهم ترین و واقعی ترین منبع اطلاع رسانی پزشکی و بهداشتی می باشد و درک اهمیت والای آن به مثابه توسعه تفکر و بینش اطلاعاتی است.

بدون تردید محرمانه بودن اطلاعات بیمار در هر زمانی و حتی خارج از بخش مدارک پزشکی جهت حفظ آبروی گروه درمان و بیمار، حاصل کوشش شماست.

همچنین مدارک پزشکی یکی از اجزای جدا نشدنی گروه پزشکی جهت بهبود وضعیت بیمار، از بدو وجود علم پزشکی از حکاکی های روی سنگ ها و کاغذهای پاپیروس تا رایانه امروزی بوده و خواهد بود.
 
اینجانب هفته جهانی فناوری اطلاعات سلامت و ۲۰ آبان ماه، روز اسناد و مدارک پزشکی را به یکایک همکاران تلاشگر مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت، صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنها را از خداوند منان خواستارم.

دکتر رامین نسیمی دوست
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۲۰ آبان ۱۴۰۲