پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴ کد : ۲۸۵۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۹
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پیامی، هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها را تبریک گفت
پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، متن پیام به این شرح است:

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

فرارسیدن هفته قرآن و عترت دانشگاهها که از ۱۸ لغایت ۲۴ آبان‌ نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای جامعه دانشگاهی کشور بوده که هرچه بیشتر در راستای توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کرده و رهنمودهای این کتاب آسمانی را سرلوحه زندگی و فعالیت خود قرار دهند.

قرآن کتاب عرفان و معرفت، حکمت و حکومت و کوثر حیات بخشی است که معارفش روشنگر دلها بوده و ترویج و نهادینه‌سازی باور و رفتار قرآنی در میان جامعه دانشگاهی کشور، امری مهم و حیاتی است که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در طول سال این موضوع را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با همت و تلاش فعالان و چهره های قرآنی دانشگاه، در ۳ سال گذشته رتبه‌های برتر جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را کسب کرده است و یکی از اهداف مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، هدایت و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه قرآنی است.

ضمن قدردانی از تلاشهای فعالان و رابطین قرآنی دانشگاه،فرارسیدن هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها را به تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) محفوظ باشید.

دکتر مهدی رهبر
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

 

آخرین ویرایش۲۰ آبان ۱۴۰۲