جلسه هماهنگی آغاز به کار مرکز خدمات سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۳ کد : ۲۸۷۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳
با حضور دکتر علی محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، معاونین فرهنگی و دانشجویی، بهداشتی و درمان دانشگاه، جلسه بررسی راه اندازی "مرکز خدمات سلامت دانشجویی" دانشگاه برگزار شد.
جلسه هماهنگی آغاز به کار مرکز خدمات سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بازدیدی از ساختمان "مرکز خدمات سلامت دانشجویی" در مجتمع شهید سلیمانی داشتیم و این مرکز با نام "شهید باکری"، روزانه از ساعت ۱۴ لغایت ۱۸ به دانشجویان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی گفت: تأمین نیروی انسانی و تجهیزات دندانپزشکی برای این مرکز در اولویت قرار دارد که در جلسه امروز این مشکلات را برطرف می کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: بر اساس این طرح قرار است در یک مکان متمرکز، خدمات پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، روانپزشکی و مشاوره‌ای به دانشجویان دانشگاه با حداقل هزینه ارائه شود.

دکتر نقی دشتی، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه افزود: مرکز سلامت دانشجویی در تعدادی از دانشگاه‌ها وجود دارد که خدمات سلامت، مشاوره و روان‌شناسی به دانشجویان ارائه می‌کند.

وی گفت: از تجربیات بیش از ۱۰ دانشگاه در راه اندازی مرکز خدمات سلامت دانشجویی استفاده کردیم و امیدواریم این مرکز در ارائه خدمات به دانشجویان، جزء مراکز برتر کشور باشد.

 

آخرین ویرایش۲۹ آبان ۱۴۰۲