جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۰ کد : ۲۹۰۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱
با حضور معاونین فرهنگی و دانشجویی و آموزشی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه، روسای دانشکده‌ها و مدیران واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در سالن جلسات حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد.
جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در ابتدای این جلسه اظهار داشت: این جلسه به منظور هماهنگی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به منظور گرامیداشت روز دانشجو و برنامه‌های گرامیداشت این روز تشکیل شده است.

وی گفت: برگزاری برنامه‌هایی از قبیل کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد برای گرامیداشت این روز در دانشگاه برگزار می‌شود که دانشجویان می‌توانند با حضور در این برنامه‌ها مطالبه‌گری کرده و مسئولان نیز باید پاسخگوی دانشجوها باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: بازدید از خوابگاه های دانشجویی، برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده‌ها، اردوی آبدرمانی سرعین، نشست با رئیس دانشگاه و اکران فیلم نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت روز دانشجو پیش بینی شده است.

دکتر رهبر تصریح کرد: برنامه تجمیعی گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی سردار نوعی اقدم، روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می شود.

 

آخرین ویرایش۱۲ آذر ۱۴۰۲