بررسی مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۷ کد : ۲۹۰۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶
جلسه هم‌اندیشی ناظم و ناظمه‌های خوابگاه های دانشجویی با دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره خوابگاه های دانشجویی در سالن جلسات دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
بررسی مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، این جلسه با حضور ناظم و ناظمه های خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار و دغدغه های موجود دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری و رفع مشکلات و نواقص خوابگاه های دانشجویی، نحوه مدیریت مطلوب خوابگاه های دانشجویی توسط ناظم و ناظمه ها، توجه به نیاز دانشجویان، گرامیداشت روز دانشجو و نحوه برخورد با دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود.

دکتر مهدی رهبر در این جلسه ضمن اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، به پیش بینی برنامه‌های مختلف برای ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان به ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشجویی اشاره کرده و خواستار اهتمام ناظم و ناظمه ها به اجرای مطلوب برنامه شد.

وی گفت: پیوست فرهنگی برای برنامه های خوابگاه های دانشجویی در نظر گرفته شده و سعی داریم جلسات شورای فرهنگی خوابگاه های دانشجویی را راه‌اندازی کرده و تمرکز ویژه‌ای بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی داشته باشیم.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲