نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۲۹۱۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳
با حضور کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در سالن شهید حججی دانشکده بهداشت با همکاری بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان بوده و مدیران و مسئولان نیز باید به این موضوع نظر مثبت داشته و از این فرصت برای تبیین هرچه بهتر فعالیت‌های انجام شده استفاده کنند.

وی گفت: دانشجویان به عنوان مدیران آینده این کشور هستند و مسئولان باید ارتباط خود را همیشه با این قشر حفظ کرده و پاسخگوی دغدغه‌ها و مطالبات آنها باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه تبیین خدمات انجام شده از طرف دولت به خوبی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، افزود: مسئولان باید از روز دانشجو و دعوت حضور در محافل دانشجویی استفاده کرده و ضمن پاسخگویی به انتقادات و مطالبات، عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریت خود را به خوبی تشریح کنند.

دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه این جلسه گفت: نشست امروز با حضور اعضای تشکل‌های سیاسی و شورای صنفی دانشگاه برگزار می‌شود که دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان استانی قابل تحسین بوده و نشان از بی‌تفاوت نبودن دانشجویان نسبت به مسائل اجتماعی و معیشت مردم دارد.

وی افزود: روز دانشجو فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در نشست‌های مطالبه‌گری است و امیدواریم مسئولان استانی با حضور در بین دانشجویان جوابگوی مطالبات آنها بوده و به دغدغه دانشجویان توجه کنند.

دانشجویان حاضر در این جلسخ موضوعات مختلفی را در حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل مطرح کرده و خواستار پاسخگویی وی به ابهامات موجود شدند.

وضعیت بیمارستان‌های قدیمی و تجهیزات فرسوده، تکمیل بیمارستان‌های در دست احداث، اعتبارات بهسازی تجهیزات، انتصاب بخشداران، پروژه قطار میانه به اردبیل، صف‌های طولانی نان، وضعیت رفاهی، عدم اختصاص اعتبار برای خرید و ساخت سرای دانشجویی جدید و افزایش نامتوازن ظرفیت پذیرش دانشجویان از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲