پرداخت تسهیلات رفاهی به یک هزار و ۷۵۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال ۱۴۰۲

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴ کد : ۳۰۶۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴

مسئول امور رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک هزار و ۷۵۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال ۱۴۰۲، از ۸ نوع تسهیلات رفاهی از جمله وام‌های تحصیلی، ضروری عادی، تولد فرزند، ازدواج، ودیعه مسکن عادی، ودیعه مسکن تکمیلی، وام شهریه و وام عتبات بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر پوران نوری با اشاره به عملکرد اداره امور رفاهی دانشجویان اظهار کرد: در حوزه ایاب و ذهاب دانشجویان، برنامه‌ریزی نحوه ارائه سرویس بر اساس اعلام برنامه آموزشی و استعلام از سراهای دانشجویی انجام می‌شود و در ایام امتحانات نیز برای راحتی دانشجویان، این برنامه تغییر کرده و مطابق با امتحانات اجرا می‌شود؛ روزانه ۱۰۶ سرویس برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط امور رفاهی دانشجویان پیش‌بینی شده است.

وی در رابطه با پرداخت تسهیلات رفاهی به دانشجویان در سال ۱۴۰۲، گفت: یک هزار و ۷۵۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ۸ نوع تسهیلات رفاهی از جمله وام‌های تحصیلی، ضروری عادی، تولد فرزند، ازدواج، ودیعه مسکن عادی، ودیعه مسکن تکمیلی، وام شهریه و وام عتبات بهره‌مند شدند.

مسئول امور رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در رابطه با بیمه حوادث دانشجویان به تعداد ۴ هزار و ۲ نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و برای دانشجویان خارجی دانشگاه نیز به تعداد ۲۲ نفر، تحت پوشش بیمه سلامت هستند؛ دانشجویان حادثه‌دیده نیز جهت جبران خسارت و پیگیری‌های لازم به بیمه معرفی شدند.

نوری در رابطه با فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه شورای صنفی دانشجویان نیز خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه کمیته اجرای و نظارت قبل از انتخابات، برگزاری انتخابات، انتخاب دبیران واحدها بر اساس رأی‌گیری، انتخاب کمیته هماهنگی امور رفاهی، انتخاب دبیر مرکزی و برگزاری جلسات شورای صنفی نیز اقداماتی است که در این رابطه انجام شده است.

وی با اشاره به آمار کار دانشجویان، ادامه داد: در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در سه ماهه اول سال ۶۱ نفر، در سه ماهه دوم ۴۳ نفر و در سه ماهه سوم نیز ۶۷ نفر از دانشجویان مشغول به فعالیت بودند.

نوری گفت: در بخش غیربالین سایر حوزه‌های دانشگاه نیز در سه ماهه اول سال ۱۵ نفر، در سه ماهه دوم ۱۳ نفر و در سه ماهه سوم نیز ۲۷ نفر از دانشجویان مشغول به فعالیت در قالب کار دانشجویی بودند.

آخرین ویرایش۱۴ اسفند ۱۴۰۲