تجلیل از دو نفر از اعضای هیات علمی بسیجی دانشگاه و دانشمندان یک درصد دنیا

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۵ کد : ۳۱۶۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۶۷
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، از دو نفر از اعضای هیات علمی بسیجی دانشگاه که جزو دانشمندان ۱٪ جهان قرار دارند تجلیل شد
تجلیل از دو نفر از اعضای هیات علمی بسیجی دانشگاه و دانشمندان یک درصد دنیا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از دو نفر از اعضای هیات علمی بسیجی دانشگاه که جزو دانشمندان ۱٪ جهان قرار گرفتند تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور دکتر علی محمدیان رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیر پژوهش معاونت تحقیقات و فناوری، مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و جمعی از روسای دانشکده ها و اساتید بسیجی دانشگاه برگزار شد از دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه بخاطر کسب عنوان ۱٪ دانشمندان جهان، خانم دکتر سارا مصطفی لو و دکتر مهدی فضل زاده با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

در این جلسه دکتر محمدیان، رئیس دانشگاه ضمن تشکر از ظرفیت بسیج در اجرای برنامه های علمی و فرهنگی و جهادی از معاونت های تخصصی خواست در زمینه ایجاد انگیزه برای فعالیت های علمی و پژوهشی تلاش کنند و برای برداشتن موانع کارهای پژوهشی جدیت بیشتری داشته باشند.

وی شهید دکتر چمران را الگوی علمی و معنوی مفید برای اساتید دانست و خواستار برگزاری جلسات تخصصی برای استفاده از تفکرات تأثیر گذار این شهید بزرگوار شد.

دکتر صدیق، مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از اساتید بسیجی که باعث افتخار آفرینی دانشگاه شدند، به اهداف بسیج در مشارکت در برنامه های ارتقاء بخشی دانشگاه،  صیانت از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه برای مشارکت اساتید بسیجی برای برنامه های جهادی، علمی و فرهنگی و کمک به مدیران دانشگاه در اجرای برنامه ها اشاره کرد.

حجت الاسلام واحدی زاده، مسئول نهاد رهبری دانشگاه نیز در این جلسه، اساتید را برای مشارکت و حضور گسترده در جشنواره نهج‌البلاغه دعوت کرد.

در پایان این جلسه، اساتید بسیجی حاضر، مطالب و راهکارهایی برای موفقیت در برنامه‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه را ارائه دادند.

 

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳