پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی شهادت سید حسن نصرالله

۰۹ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۳۵۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۱
پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمواتَا، بَل أَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ»

▪️رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل، جنایتی دیگر رقم زد و این بار داغ رهبر دلاور حزب الله قهرمان لبنان را بر قلب آزادیخواهان جهان بر جای گذاشت. سیدحسن نصرالله، مجاهدی که بیش از سی سال اشغالگران صهیونیست را به ستوه آورده و نامش لرزه بر اندام غاصبان قدس شریف انداخته بود در جریان حمله ددمنشانه این رژیم به منطقه ضاحیه جنوبی بیروت به قافله شهدا پیوست و جهان را در سوگ و ماتم فرو برد.

▪️رژیم اشغالگر صهیونیستی که در سایه حمایت های پیدا و پنهان کشورهای غربی و به ویژه آمریکای جنایتکار نزدیک به یک سال است در خون بیش از ۴۲ هزار زن و کودک و پیر و جوان فلسطینی و لبنانی غوطه ور شده است با جنایت جدید خود که فرمان آن را از صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در میان کف و هورای نمایندگان برخی کشورهای زبون و همداستان صادر کرد علنا بی خاصیت بودن این سازمان و دروغ بودن ادعای صلح طلبی و شعارهای عوام فریبانه دول غربی را اعلان و جهان را در آستانه اتفاقات هولناکی قرار داد.

▪️رژیم خونخوار تصور می کند با شهادت سیدحسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود رسیده و ضمن تضعیف روحیه محور مقاومت آن را به زانو در خواهد آورد، غافل از آنکه شهادت، آرزوی هر مجاهد راستینی است و محور مقاومت نیز نه وابسته به یک فرد، بلکه یک تفکر رسوخ کرده در قلب و جان انسان های باوجدان و آگاه است که از غزه و بیروت و تهران تا دانشگاه های آمریکا و خیابان های کشورهای اروپایی، وجدان های بیدارشده را واله و شیدای خود ساخته و سرانجام امواج آن رژیم صهیونیستی و نظام سلطه جهانی را در خود غرق خواهد کرد. ان شاء الله.

▪️اینجانب به نمایندگی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ضمن تسلیت شهادت مجاهد نستوه، شهید سیدحسن نصرالله به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا له الفدا و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و نیز ملت های مقاوم ایران و لبنان و جمیع آزادیخواهان جهان برای روح پاک و مطهر آن شهید عزیز و سایر شهدای این حادثه تلخ، علوّ درجات و برای مجروحان و جانبازان، شفای عاجل مسئلت می کنم.

سید روح الله لطیفی
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۴۰۳