پرداخت بدون محدودیت وام‌های متأهلی، ودیعه مسکن و فرزندآوری برای دانشجویان دانشگاه

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۷ کد : ۳۳۶۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، وام‌های متأهلی، ودیعه مسکن و فرزندآوری بدون محدودیت برای دانشجویان دانشگاه پرداخت می‌شود و پرداخت این وام‌ها در سال گذشته بیش از ۴۳۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر مهدی رهبر صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی جوانی جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، اقدامات قابل توجه در سالهای گذشته توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به انجام رسیده است.

وی افزود: احداث خوابگاه متأهلی در قالب ۱۰ سوئیت، برگزار کارگاه‌های مختلف مشاوره ازدواج و فرزندآوری، برگزاری جشنواره سیمرغ با موضوعی جوانی جمعیت و اقدامات رسانه‌ای در قالب تهیه کلیپ و پوستر از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حوزه دانشجویی و برای تشویق دانشجویان به ازدواج و فرزندآوری و در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، وام‌های متأهلی، ودیعه مسکن و فرزندآوری بدون محدودیت تعداد برای دانشجویان دانشگاه پرداخت می‌شود.

در ادامه این جلسه در رابطه با برنامه‌های آتی کمیته فرهنگی جوانی جمعیت بحث و تبادل نظر شده و گزارشی از عملکرد دبیرخانه سیمرغ دانشگاه ارائه شد.

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۴۰۳