تداوم اقدامات خیرخواهانه مهندس حاج نوری در حوزه سلامت استان

۱۹ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۹ کد : ۳۳۷۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۳
اقدامات حمایتی و خیرخواهانه مهندس قدرت حاج نوری، خیّر نیکوکار و نیک اندیش اردبیلی، منشأ خیر و برکت در حوزه سلامت استان بوده و همچنان انجام این امور خیریه توسط ایشان ادامه دارد.
تداوم اقدامات خیرخواهانه مهندس حاج نوری در حوزه سلامت استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در راستای عملیاتی کردن پروژه بیمارستان خیّرساز ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی قلب، با حضور رئیس و معاون درمان دانشگاه و رئیس بیمارستان دکتر فاطمی در محل کار مهندس قدرت حاج نوری، اسناد زمین بیمارستان تحویل این خیّر نیکوکار شد.

لازم به ذکر است در مراسم کلنگ زنی این بیمارستان که چندی پیش با حضور مسئولان بلندپایه استان صورت گرفت، مهندس حاج نوری، مدت زمان اجرای پروژه را دو سال از زمان تحویل زمین اعلام کرد.

همچنین امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ بهسازی اتاق های عمل بیمارستان فاطمی اردبیل با همت این خیّر بزرگوار آغاز شد. گفتنی است این پروژه در مدت تقریبی سه ماهه انجام می شود.

در ادامه حمایت‌ها و اقدامات خیرخواهانه، مهندس قدرت حاج نوری، جهت ساخت انبار دارویی هوشمند در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل نیز قول مساعد داد.

گفتنی است خیرات و موقوفات مهندس قدرت حاج نوری در جای جای استان به یاد مرحوم پدر گرامی شان حاج حسن حاج نوری صورت می گیرد.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۳