جلسه هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های علمی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴ کد : ۳۳۷۹۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲
جلسه هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های علمی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مدیر فرهنگی و رئیس اداره فرهنگی در سالن جلسات سیمرغ معاونت برگزار شد
جلسه هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های علمی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در این جلسه دبیران انجمن‌های علمی به بیان چالش‌ها و برنامه‌های پیشنهادی مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و علمی، برنامه‌های ستاد استقبال، انتخابات و بررسی شیوه‌نامه مالی انجمن‌های علمی و ضرورت تعامل با دانشگاه‌های دیگر پرداختند.

دکتر رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های علمی و فرهنگی تصریح کرد: سه محور عقلانیت، خلاقیت و معنویت باید در برنامه‌های علمی و فرهنگی مورد توجه ویژه دانشجویان قرار بگیرد.

دکتر دشتی کلانتر، مدیر فرهنگی دانشگاه نیز در این جلسه گفت: انجمن‌های علمی در راستای ایجاد بستر مناسب به‌ منظور تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و فراهم‌آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی علمی و بهره‌مندی از توانمندی و خلاقیت دانشجویان در تحقق توسعه علمی، جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم فعالیت می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

در این جلسه قلی‌زاده، دبیرکل انجمن‌های علمی نیز از کلیه انجمن‌های علمی دانشجویی در راستای شرکت در اجرای برنامه مدرسه آکادمیک پاییزه، ویژه دانشجویان نوورود دانشگاه دعوت کرد.

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۴۰۳