دومین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۱۳۹۷
به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وبدا:
دومین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در سال ۱۳۹۷ با حضور اعضای کارگروه از کلیه معاونت¬های دانشگاه در تاریخ ۹۷.۶.۲۵ در سالن جلسه معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه اعضای کارگروه نسبت به ارایه گزارشات و نظرات در راستای اجرایی شدن مصوبات قبلی کارگروه اقدام نموده و در ادامه، شکایات واصله در سه ماهه اول سال جاری به مدیریت بازرسی دانشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
در پایان، برای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع، موضوعاتی مورد تصویب قرار گرفت.