پیام تعزیت و تسلیت دکتراخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰ کد : ۴۵۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲۰
دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت و خانواده های ایثارگران وعموم همکاران دانشگاه تسلیت وتعزیت گفت.
پیام تعزیت و تسلیت دکتراخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش ر ابط عمومی و خبرنگار وبدا:

دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل عصمت و طهارت و خانواده های ایثارگران وعموم همکاران دانشگاه تسلیت وتعزیت گفت.

در این پیام آمده است: السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ع بی تردید فلسفه قیام امام حسین ع دراصل احیای امربه معروف ونهی ازمنکر و اقامه فریضه نماز وعبودیت وتسلیم محض دربرابر خالق بی همتاست وتاسی از اهداف قیام عاشورا مسیر روشنی را به همه آزادگان جهان می آموزد تادربرابرظلم وستم ایستادگی وتظلم پذیر نباشند.

ایام حزن و اندوه و سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای ایشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجو، حق طلب و عزادار استان اردبیل تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال قبولی عزاداری های همه عاشقان حضرت ثار ا...(ع) را در این روز های پرسوز و ماتم، مسئلت می کنم..

دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۲۸ شهریور ۱۳۹۷