رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

افزایش ۱۴ هزار متر مربع به فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۳ کد : ۵۶۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۵
افزایش ۱۴ هزار متر مربع  به فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرنگار وب دا:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست صمیمی و هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تبریک روز پرستار و میلاد مسعود حضرت زینب کبری گفت: جهت جبران کمبود فضای آموزشی ومشکلات فضای فیزیکی در دانشگاه پیش بینی های لازم در بودجه سال ۹۸ صورت گرفته است تا به موجب آن ۱۴ هزار متر مربع به فضای آموزشی دانشگاه افزوده شود.

دکتر اخوان اکبری در جمع اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری ومامایی افزود: هدف اصلی ورسالت واقعی دانشگاه توجه به امر آموزش وپژوهش بوده و افزایش توان علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه وایجاد وتوسعه رشته های تحصیلی از سیاست‌های اصلی ومحوری مجموعه مدیریتی دانشگاه است و خوشبختانه در این راستا از دو سال اخیر گام‌های بسیار ارزشمندی نیز برداشته شده است.

وی با اعلام اینکه رشته کارشناسی ارشد مامایی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در آینده تاسیس میشود گفت: توجه به توسعه وایجاد رشته های تحصیلی ونیزتقویت کانون های دانشجویی و رسیدگی به مشکلات آنها از برنامه های عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هست.

دراین نشست پس از تبادل نظر اعضای هیئت علمی و بررسی مشکلات آموزشی وپژوهشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین درمان و آموزش دانشگاه از امکانات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

آخرین ویرایش۲۷ دی ۱۳۹۷