دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه برتر استانی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب راکسب کرد

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۸ کد : ۵۹۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۶۴
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه برتر استانی در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب راکسب کرد

به گزارش خبرنگار وبدا:

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ایجاد غرفه در ده روز ایام ا.. دهه فجر در بین ۷۵ دستگاه اجرائی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن تبریک دهه فجر در مصاحبه با خبرنگار وبدا گفت: در ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی شد تا دانشگاه با همکاری معاونت های درمان و بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان اردبیل اقدامات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را که در حوزه سلامت استان به وقوع پیوسته بود در معرض نمایش قرار دهد.

محمد ذاکر توسلی با اشاره به محتوای نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه، دانشگاه با هدف معرفی زیرساخت های ایجاد شده در حوزه سلامت در طول چهل سال حضور یافت و دستاورد ها و اقدامات خود را در قالب های مختلف و مقایسه ایی قبل و بعد از انقلاب به صورت بروشور، اینفوگرافی و بنر ارائه کردو در کنار این اقدامات خدمات رایگان سنجش فشار خون، قد و وزن، قند خون رابه بازدیدکنندگان ارائه داد که مورد استقبال خوب مراجعین و بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی با اشاره به ملاقات مردمی ریاست دانشگاه اظهار داشت: مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی طی دهه فجر از این نمایشگاه بازدید کردند و رئیس دانشگاه نیز با حضور در محل غرفه درخواست‌های مراجعه کنندگان را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را صادر نمودند.

ذاکر توسلی بیان داشت: این نمایشگاه با حضور ۷۵ اداره کل و سازمان دولتی و خصوصی برگزار و در نهایت ۶ اداره و سازمان به عنوان دستگاه برتر در نمایشگاه لوح تقدیر و تندیس دریافت کردندکه یکی از آنها دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۳۹۷