رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با رادیو اردبیل

طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۸ کد : ۶۴۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۹۷
دکتر قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درمصاحبه با رادیو اردبیل طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.
طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد

به گزارش وبدای علوم پزشکی اردبیل:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حمایت از شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه با رادیو اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ، قدرتمندو ارزشمند انقلاب اسلامی ایران علاوه بر حفظ امنیّت داخلی و خارجی درعرصه‌های مختلف عمران، سازندگی، خدمت‌رسانی به محرومان، امور فرهنگی، هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید وبه این لحاظ در بین مردم ایران محبوبیت فراوانی دارد.

دکتراخوان اکبری با اعلام اینکه جمعی ازدانشجویان، پزشکان و پرسنل همگام با امت ولایت مدار اردبیل درمراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شرکت کرده حمایت خود را از سپاه پاسدارن اعلام داشتند گفت: اقدام نابخردانه ترامپ در قراردادن نام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی نشانه درماندگی و ضعف و زبونی سردمداران آمریکا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: مجموعه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچون مردم انقلابی ایران اسلامی سپاه پاسداران را به عنوان سازمانی که مولود انقلاب اسلامی است حمایت می نمایند و اقدامات جهادی آن را در ابعاد مختلف امنیتی، اقتصادی برای حفظ و صیانت ایران عزیزلازم و ضروری میداند.

شایان ذکر است جمعی از پرسنل دانشگاه با حضور در راهپیمائی بعد از نماز جمعه مورخه ۲۳ همگام با امت شهید پرور اردبیل با شعار "من یک پاسدار هستم" حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام داشته، و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل از سیاست های استکباری آمریکا و استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

آخرین ویرایش۲۴ فروردین ۱۳۹۸