همزمان با سفر رئیس جمهور محقق می شود

افتتاح پروژه های درمانی در اردبیل / ساخت بزرگترین بیمارستان استان

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۶ کد : ۶۸۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۹۱

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان چندین پروژه اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حوزه درمانی افتتاح و عملیات اجرایی برخی آغاز خواهد شد.

قدرت اخوان اکبری روز شنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیلی مرکزتروما اردبیل طی گفتگو با خبرنگار وب دا اضافه کرد: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه درمانی که از اهمیت ویژه ای در راستای توسعه خدمات این بخش در استان برخوردار می‌باشد، تعریف شده است.

وی افتتاح بیمارستان و مرکز تروما (سوانح و سوختگی)، کلینیک تخصصی امام علی (ع) و راه اندازی بخش پیوند کلیه برای اولین بار در اردبیل و افتتاح رسمی بیمارستان جدید پارس آباد را از جمله طرح‌های حوزه درمانی آماده بهره برداری برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در عین حال به آغاز عملیات اجرایی مهمترین پروژه بیمارستانی این استان در سفر آینده رئیس جمهور و وزیر بهداشت اشاره کرد و متذکر شد: در این سفر روند اجرایی و روند ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل به عنوان یکی از بزرگترین مراکز بیمارستانی کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرارداد اجرایی این پروژه عظیم درمانی با قرارگاه خاتم الانبیا نهایی و از سوی وزیر بهداشت ابلاغ شده است، بیان داشت: بخش مهمی از مشکلات و کمبودهای درمانی استان اردبیل با ساخت این بیمارستان بزرگ و مجهز رفع خواهد شد.

اخوان اکبری با اشاره به سایر طرح‌ها در حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، رفاهی دانشجویان و… تصریح کرد: در قالب طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی توسعه دانشکده‌ها و فضاهای آموزشی را در دستور کار قرار داریم که براین اساس تعدادی از پروژه‌های اجرایی این حوزه در سفر دکتر روحانی آغاز خواهد شد.

وی دانشکده جدید پزشکی، دانشکده دندانپزشکی، کتابخانه مرکزی دانشگاه، خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی و… را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

اخوان اکبری تاکید کرد که تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تکمیل نهایی طرح‌های در دست اجرا تا زمان سفر رئیس جمهور است تا این پروژه‌ها که با هدف توسعه خدمات درمانی به شهروندان اجرا شده را به بهره برداری برسانیم.

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸