نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سازمان ورزش و جوانان در جهت اجرای برنامه های جامع سلامت استان اردبیل

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۶ کد : ۶۸۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۹۱
نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سازمان ورزش و جوانان در جهت اجرای برنامه های جامع سلامت استان اردبیل

به گزارش وب دای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

در نشست امروز رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل با مدیرکل سازمان ورزش و جوانان راه های همکاری بین بخشی در خصوص اجرای برنامه‌های ورزشی در حوزه سلامت استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان اردبیل در این نشست با اشاره به رویکرد سازمان ورزش و جوانان جهت ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق ارتقاء ورزش بویژه ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آحاد جامعه گفت: هم اینک ۲۰ تا ۳۰ درصد افراد جامعه به صورت منظم ورزش می کنند و درصدد هستیم تا این رقم را تا سال ۱۴۰۰ به ۵۰ درصد برسانیم و برای این امر مشارکت سایر سازمان ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بسیار موثر خواهد بود.

دکتر اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با اشاره به آمار نگران کننده بیماری‌های قلبی و عروقی فشارخون دیابت و سایر بیماری‌های غیر واگیر آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را برای هرگونه همکاری با سازمانها و سازمان ورزش و جوانان اعلام کرد.

شایان ذکر است تفاهم نامه همکاری های بین بخشی پس از توافق به زودی بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سازمان ورزش و جوانان جهت توسعه ورزش های همگانی و ایجاد شادی و نشاط در برنامه های جامع سلامت استان به امضای طرفین خواهد رسید.

آخرین ویرایش۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸