مراسم راهپیمایی یوم الله 13ابان با حضور اقشار مختلف دانشگاهی برگزار شد

۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۵ کد : ۶۸۸ اخبار اصلی اخبار دانشگاه اخبار
تعداد بازدید:۹۸۹
مراسم راهپیمایی یوم الله 13ابان با حضور اقشار مختلف دانشگاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وبدا:

همزمان با سراسر کشور و در دفاع از ارمانهای اصیل انقلاب و امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری، راهپیمایی کوبنده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در یوم الله ۱۳ ابان با شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

در این مراسم قاطبه پزشکان، اساتید، کارکنان و بسیجیان پایگاه بعثت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با شعار های ضد استکباری خود میثاق دوباره ای با ارمانهای امام و نظام بستند.

محمد ذاکر توسلی مدیر روابط عمومی و امور ایثارگران دانشگاه در حاشیه این مراسم گفت: همانگونه که مقام ولایت اخیراً به موضوع برجام و کارشکنی امریکا در این موضوع اشاره فرموده اند ملت فهیم ایران با تاسی از رهبری فرزانه همواره در دفاع جانانه از ایران اسلامی اماده است و نمیگذارد ایادی استکبار با حیله و دغل بازیهای متعدد خود به ارمانهای نظام خدشه وارد کند.

توسلی افزود: بعد از مساله برجام و کارشکنیهای متعدد امریکا، بر همگان روشن شد که امریکا دشمنی دیرینه ای با شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و این نهیبی است به از خودباختگان که به زعم خود ارتباط با امریکا را تنها راه برون رفت از مشکلات میدانند در حالی که خود امریکا به فرموده امام امت شیطان بزرگی است که دست از شیطنت بر علیه ایران بر نمیدارد.

آخرین ویرایش۱۵ آبان ۱۳۹۵