پیام تبریک مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان اردبیل به مناسبت سالروز تشکیل اورژانس

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۱ کد : ۸۳۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۹
پیام تبریک مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان اردبیل به مناسبت سالروز تشکیل اورژانس

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ۲۶ شهریور روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به همه سپید پوشان خط مقدم خدمت رسانی در حوزه اورژانس تبریک عرض می نماییم.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر خود می بالد که تکنسین ها و کارشناسان فوریت های پزشکی استان همواره به پشتوانه دانش و توانایی ، با همت مضاعف و عِرق ملی در زمان بروز حوادث و سوانح و بحران های مختلف با تلاشی وصف ناشدنی و در نهایت عشق و ایثار در کمترین زمان ممکن بر بالین بیماران و مصدومان حاضر شده و با مهارت و دقت نسبت به انجام وظایف انسانی و سازمانی خود اهتمام نموده اند. به گونه ای که هم اکنون به لطف این تلاشها اورژانس پیش بیمارستانی استان اردبیل جزو مراکز نمونه و برتر و به اذعان مدیران ارشد اورژانس کشور نقطه قابل اتکاء نظام سلامت در مواجهه با فوریت های پزشکی و بحرانها و بلایا است.

به همین جهت توسعه کمی و کیفی این مرکز از حیث تجهیزات و امکانات پیشرفته و جذب نیروی انسانی مورد نیاز و نیز گسترش پایگاههای شهری و جاده ای ، همچنین توجه بیشتر به وضعیت معیشتی و تکریم همکاران از اولویت های اساسی دانشگاه بوده و در برنامه های آتی نیز این حوزه همچنان مورد حمایت و پشتیبانی خواهد بود.

ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه کلیه همکاران فوریت های پزشکی استان در تمام سطوح عملیاتی ، دیسپچ و مراکز ارتباطات ، مدیران و کارشناسان فنی و پزشکان مشاور ، از خدای متعال آرزوی صحت و سلامت و توفیق در انجام وظایف خطیر انسانی شما عزیزان را خواستاریم.

دکتر اخوان اکبری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل

دکتر غریبانی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان

آخرین ویرایش۲۷ شهریور ۱۳۹۸