پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۹ کد : ۸۳۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۵
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

 به گزارش خبرنگار وب دا  :

   در این پیام آمده است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون»

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بسیار خرسند هستم که سال تحصیلی جدید با شور و شوق وصف ناپذیری دانشجویان و دانش آموزان جهت تحصیل علم و معرفت در شرف باز گشایی هست   و این امر بارقه امیدی برای داشتن ایرانی آباد هست .

تردیدی نیست که سازندگی کشور باید به دست جوانانی صورت گیرد که آرمانی عدالت خواه، ظلم ستیز، سختکوش، انقلابی و دشمن استکبار و متعهد باشند و این میسر نمی گردد مگر با جزم و اراده پولادین دانشجویان عزیر که آینده سازان کشور هستند. لذا بر همه  دانشجویان توصیه میکنم جهت پیشرفت  ایران عزیز  با بهره گیری از علوم روز دنیا به همراه  کسب معرفت، شبانه روز تلاش کنند و همانگونه که ایران سرافراز. هم اینک به درجات رفیع علم در دنیا دست یافته است این راه پر افتخار را ادامه داده در جهت عظمت ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال جدید تحصیلی در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و همدل و متحد در آینده گنجینه ایی از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید

 

دکتر قدرت اخوان اکبری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۳۰ شهریور ۱۳۹۸