پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۰ کد : ۹۰۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴۲
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق است که در آن آموزگاران عشق، سر دلبری و دلدادگی را به جویندگان حقیقت، با ترنم آموزه‌های وحیانی می‌آموزند و با جام ولایت از چشمه‌ کوثری، جرعه جرعه بر جان تشنگان کوی معرفت و شیفتگان وادی توحید می‌نوشند.
بسیجی چون طائری سبک بال، سرزمین نفس را با قدرت خون تزکیه می‌دهد و بر قلّه مرتفع ایمان در زلال ایثار وضو می سازد و به معبود خود اقتدا می‌کند و بر سجاده توکل می‌نشیند و نماز وصل می خواند. بسیج نسیم دلنواز دشت یقین است که شمیم روح انگیز شجاعت و عطر جان بخش شهامت و فرهنگ ایثار و شهادت را به آسمان دل‌های عاشق هدیه می‌دهد.
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده، سهیم باشند.
اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان مخلص تبریک عرض کرده و آرزو دارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره خود را یک بسیجی می دانند، در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق باشند.

 

دکتر اخوان اکبری

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

 

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۸