‍برگزاری برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی اردبیل

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰ کد : ۱۸۲۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۹۰
‍برگزاری برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، امروز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ اولین برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت با همکاری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به میزبانی و استقرار دبیرخانه دائمی آن در مرکز رشد و حوزه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با مشارکت مدیریت های فناوری دانشگاه های کلان مناطق آمایشی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در بستر آنلاین برگزار شد.

در این برنامه آنلاین، دکتر منظم ‌رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طراحی و اجرای برنامه هم افزایی مراکز رشد فناوری سلامت، برکات ‌فراوانی برای توسعه فناوری و کارآفرینی برای دانشگاه ها و کشور به همراه خواهد داشت که کمترین آن شناسایی توانمندی های فناوری در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و هدایت دانش و تجربه توسعه فناوری به سمت هم افزایی است.

در این نشست دکتر فرهاد پورفرضی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز به تشریح تجربیات موفق حوزه فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پرداخت و برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری را برای توسعه فناوری تشریح کرد.

برنامه اول هم افزا که با همکاری کلان منطقه ۲ کشور به محوریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کلان منطقه ۶ کشور به محوریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد شامل دو پنل تخصصی بود که به ارائه آخرین دست آوردهای علمی در این حوزه و گفتگوهای کارشناسی و تخصصی توسط سخنرانان ارائه شد.

همچنین در این برنامه، مراکز رشد دانشگاههای علوم پزشکی دانشگاه های تبریز، زنجان، اردبیل، قزوین و قم و اراک به ارائه تجربیات موفق و برنامه های ویژه خویش پرداختند.

این برنامه به صورت نشست هم افزایی در ۴ برنامه مکمل مجازی و یک برنامه حضوری سراسری تا پایان سال با استقرار دبیرخانه آن در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه خواهد یافت.

آخرین ویرایش۱۵ دی ۱۴۰۰